00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 19.07.2021
Подкаст
Спутњик вам представља своју аудио и видео продукцију. Ауторске емисије, ексклузивни интервјуи, анализе горућих питања, репортаже…

Има ли оптимизма у свету пуном рушевина и људи без лица I Орбита културе

Орбита културе 20. 11. 2021.
Пратите нас
Зашто су рушевине, ватра, поцепане заставе и људи без лица главни „становници“ света на његовим сликама, да ли та постапокалиптична визија нуди ипак неку дозу оптимизма и вере у људске вредности за „Орбиту културе“ објашњава Михаел Милуновић, познати српско-француски уметник, чија је изложба „Дијаманстка глава“ отворена у галерији „Икс витамин“.
Шта избор Слободана Шијана у звање члана Академије наука значи за филмску уметност, али и за саму Академију, говоре драмски писац и академик Душан Ковачевић и теоретичар популарне културе Владимир Коларић.
Како се на позоришну сцену поставља један од најпопуларнијих филмских наслова, у чему се мјузикл „Флешденс“ разликује од Oскаром награђене филмске верзије – питамо Владана Ђурковића, редитеља мјузикла који је 19. новембра премијерно изведен на сцени Позоришта на Теразијама.
Зашто верује да се суштина власти налази у људском карактеру и начину на који се човек опходи према истој, зашто је недовршени Нушићев комад назвао „Власт и сабрана недела“, открио нам је уочи премијере овог комада редитељ Милан Нешковић.
На који се начин улична уметност приближила слепим и слабовидим особама и како настају 3Д мурали, казаће нам Никола Ђорђевић, председник Градске организације слепих Београда и историчарка уметности Љиљана Радошевић.
Како изгледа портрет једног од највећих филмских аутора данашњице, режисера Ларса фон Трира, остварен у књизи „Трир о фон Триру“ Стига Бјоркмана? Шта редитељ иновативног стила и провокативних и оригиналних филмова открива о себи говорећи у овој збирци интервјуа о својим почецима, идејама и погледу на свет – за Спутњик открива Ана Јовановић, уредник у издавачкој кући Арете која је објавила књигу „Трир о фон Триру“.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала