https://sputnikportal.rs/20211120/ima-li-optimizma-u-svetu-punom-rusevina-i-ljudi-bez-lica-i-orbita-kulture-1131736218.html
Има ли оптимизма у свету пуном рушевина и људи без лица I Орбита културе
Има ли оптимизма у свету пуном рушевина и људи без лица I Орбита културе
Sputnik Србија
Зашто су рушевине, ватра, поцепане заставе и људи без лица главни „становници“ света на његовим сликама, да ли та постапокалиптична визија нуди ипак неку дозу... 20.11.2021, Sputnik Србија
2021-11-20T10:00+0100
2021-11-20T10:00+0100
2021-11-20T10:00+0100
подкаст
култура
орбита културе
спутњик видео
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/13/1131749671_0:306:1401:1094_1920x0_80_0_0_cce480232f74e232cc49709530dd9aa8.png
Орбита културе 20. 11. 2021.
Sputnik Србија
Орбита културе 20. 11. 2021.
Шта избор Слободана Шијана у звање члана Академије наука значи за филмску уметност, али и за саму Академију, говоре драмски писац и академик Душан Ковачевић и теоретичар популарне културе Владимир Коларић.Како се на позоришну сцену поставља један од најпопуларнијих филмских наслова, у чему се мјузикл „Флешденс“ разликује од Oскаром награђене филмске верзије – питамо Владана Ђурковића, редитеља мјузикла који је 19. новембра премијерно изведен на сцени Позоришта на Теразијама.Зашто верује да се суштина власти налази у људском карактеру и начину на који се човек опходи према истој, зашто је недовршени Нушићев комад назвао „Власт и сабрана недела“, открио нам је уочи премијере овог комада редитељ Милан Нешковић.На који се начин улична уметност приближила слепим и слабовидим особама и како настају 3Д мурали, казаће нам Никола Ђорђевић, председник Градске организације слепих Београда и историчарка уметности Љиљана Радошевић. Како изгледа портрет једног од највећих филмских аутора данашњице, режисера Ларса фон Трира, остварен у књизи „Трир о фон Триру“ Стига Бјоркмана? Шта редитељ иновативног стила и провокативних и оригиналних филмова открива о себи говорећи у овој збирци интервјуа о својим почецима, идејама и погледу на свет – за Спутњик открива Ана Јовановић, уредник у издавачкој кући Арете која је објавила књигу „Трир о фон Триру“.
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/13/1131749671_0:175:1401:1225_1920x0_80_0_0_93f09d7c38d2ea9f323d813330a6e7e0.pngSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
култура, орбита културе, спутњик видео, аудио
култура, орбита културе, спутњик видео, аудио
Има ли оптимизма у свету пуном рушевина и људи без лица I Орбита културе
Зашто су рушевине, ватра, поцепане заставе и људи без лица главни „становници“ света на његовим сликама, да ли та постапокалиптична визија нуди ипак неку дозу оптимизма и вере у људске вредности за „Орбиту културе“ објашњава Михаел Милуновић, познати српско-француски уметник, чија је изложба „Дијаманстка глава“ отворена у галерији „Икс витамин“.
Шта избор Слободана Шијана у звање члана Академије наука значи за филмску уметност, али и за саму Академију, говоре драмски писац и академик Душан Ковачевић и теоретичар популарне културе Владимир Коларић.
Како се на позоришну сцену поставља један од најпопуларнијих филмских наслова, у чему се мјузикл „Флешденс“ разликује од Oскаром награђене филмске верзије – питамо Владана Ђурковића, редитеља мјузикла који је 19. новембра премијерно изведен на сцени Позоришта на Теразијама.
Зашто верује да се суштина власти налази у људском карактеру и начину на који се човек опходи према истој, зашто је недовршени Нушићев комад назвао „Власт и сабрана недела“, открио нам је уочи премијере овог комада редитељ Милан Нешковић.
На који се начин улична уметност приближила слепим и слабовидим особама и како настају 3Д мурали, казаће нам Никола Ђорђевић, председник Градске организације слепих Београда и историчарка уметности Љиљана Радошевић.
Како изгледа портрет једног од највећих филмских аутора данашњице, режисера Ларса фон Трира, остварен у књизи „Трир о фон Триру“ Стига Бјоркмана? Шта редитељ иновативног стила и провокативних и оригиналних филмова открива о себи говорећи у овој збирци интервјуа о својим почецима, идејама и погледу на свет – за Спутњик открива Ана Јовановић, уредник у издавачкој кући Арете која је објавила књигу „Трир о фон Триру“.