https://sputnikportal.rs/20221022/firme-iz-srbije-u-parizu-ugovorile-izvoz-od-11-miliona-evra-1144978695.html
Фирме из Србије у Паризу уговориле извоз од 11 милиона евра
Фирме из Србије у Паризу уговориле извоз од 11 милиона евра
Sputnik Србија
Компаније из Србије које су се, у организацији Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), представиле на Међународном сајму прехрамбене... 22.10.2022, Sputnik Србија
2022-10-22T17:44+0200
2022-10-22T17:44+0200
2022-10-22T17:44+0200
економија
србија – економија
туризам и трговина
привреда и пољопривреда
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/05/0c/1125330235_0:200:1920:1280_1920x0_80_0_0_f83006a7d0badc79a25dfdc1775875aa.jpg
Током пет дана трајања сајма, српски привредници највише састанака имали су са заинтересованим партнерима из региона, ЕУ, Турске, Русије, Саудијске Арабије, Израела, Египта, као и Канаде и САД, саопштили су из ПКС.Испред ПКС-а Бојан Лаловић подсетио је да је 29 компанија од 15. до 19. октобра у Паризу промовисало производни и извозни потенцијал у оквиру два национална павиљона, једном за готове и другом за замрзнуте производе.Како оцењују из ПКС-а, наши привредници задовољни су учешћем на сајму и оствареним контактима.Из компаније „Лаки“ подсећају да су на сајму четврти пут и да су, упркос паузи због ковида, обновили и остварили нове важне контакте са заинтересованим партнерима из целога света.Додао је да су основни производи његове компаније замрзнуто воће - малина, купина, јагода, вишња и боровница. Изразио је задовољство овогодишњим учешћем на сајму и истакао да је била велика посећеност и интересовање партнера.Породична фирма „Фриго-Паун“ представила се, такође, са замрзнутим воћем, успоставила нове контакте и да из фирме очекују наставак договора са потенцијалним купцима након сајма. Из те компаније указују на велику подршку ПКС и РАС која је веома значајна малим и средњим компанијама, јер им омогућава већу видљивост него да наступају самостално.Сајам СИАЛ се одржава сваке друге године, а након четворогодишње паузе због пандемије, на овој водећој светској смотри прехрамбене индустрије у Паризу окупило се више од 7.200 излагача из 119 земаља са преко 400.000 квалитетних производа, навели су из ПКС-а, пренео је Танјуг.
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/05/0c/1125330235_113:0:1820:1280_1920x0_80_0_0_80e76e96fc10df43c9992ed3e5083279.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
србија – економија, туризам и трговина, привреда и пољопривреда
србија – економија, туризам и трговина, привреда и пољопривреда
Фирме из Србије у Паризу уговориле извоз од 11 милиона евра
Компаније из Србије које су се, у организацији Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), представиле на Међународном сајму прехрамбене индустрије „СИАЛ“ у Паризу имале су више од 1.200 билатералних разговора са потенцијалним партнерима и, према првим анализама, договориле извоз у вредности око 11 милиона евра.
Током пет дана трајања сајма, српски привредници највише састанака имали су са заинтересованим партнерима из региона, ЕУ, Турске, Русије, Саудијске Арабије, Израела, Египта, као и Канаде и САД, саопштили су из ПКС.
Испред ПКС-а Бојан Лаловић подсетио је да је 29 компанија од 15. до 19. октобра у Паризу промовисало производни и извозни потенцијал у оквиру два национална павиљона, једном за готове и другом за замрзнуте производе.
„ИТН Гроуп“ из Београда, „Јумис“ из Ниша, „Стрела Груп“ из Лесковца, „Менекс“ из Крушевца, „Фабрика дечје хране“ из Бобановаца, „ЕС Комерц“ из Пријепоља, „Јафа Црвенка“, „Санум пер Фруктус“ из Крагујевца, „Тисакооп“ из Кањиже и „Будимка“ из Пожеге, само су неке од домаћих компанија које су се представиле на сајму.
Како оцењују из ПКС-а, наши привредници задовољни су учешћем на сајму и оствареним контактима.
Из компаније „Лаки“ подсећају да су на сајму четврти пут и да су, упркос паузи због ковида, обновили и остварили нове важне контакте са заинтересованим партнерима из целога света.
„СИАЛ је одлична прилика да промовишемо наше производе, упознали смо нове клијенте и најновије трендове у производњи хране“, рекао је комерцијални директор Милош Јеремић.
Додао је да су основни производи његове компаније замрзнуто воће - малина, купина, јагода, вишња и боровница. Изразио је задовољство овогодишњим учешћем на сајму и истакао да је била велика посећеност и интересовање партнера.
Породична фирма „Фриго-Паун“ представила се, такође, са замрзнутим воћем, успоставила нове контакте и да из фирме очекују наставак договора са потенцијалним купцима након сајма. Из те компаније указују на велику подршку ПКС и РАС која је веома значајна малим и средњим компанијама, јер им омогућава већу видљивост него да наступају самостално.
Сајам СИАЛ се одржава сваке друге године, а након четворогодишње паузе због пандемије, на овој водећој светској смотри прехрамбене индустрије у Паризу окупило се више од 7.200 излагача из 119 земаља са преко 400.000 квалитетних производа, навели су из ПКС-а, пренео је Танјуг.