Срби и банке: Како се заштити од обмањивања

Потрошачка права грађана све више су тема у Србији. Од оних наоко најбаналнијих, када вас трговац поткрада на ваги или када не можете да региструјете ауто због тога што нисте платили казну за непрописно паркирање, до оних када вам извршитељ закуца на врата због неплаћеног дуга за неку комуналну услугу, рату кредита...
Sputnik

Србија никако да реши проблем са кредитима у „швајцарцима“, који су друге земље решиле или бар покушале да реше. Али то није једини проблем који грађани имају са банкама, а њихова права угрожена су и код наплате (не)потрошених комуналних услуга и услуга мобилних оператера.

О томе како грађанина потрошача заштитити од обмањивања, којима веома маштовито прибегавају многи трговци и пружаоци разних услуга, јер нису сви правници нити банкарски стручњаци, и о томе како да не морамо сви да постанемо инспектори да не би били плен маркетиншки вешто срочених реклама у данашњој емисији „Енергија Спутњика“ Јелица Путниковић разговара са председник Удружења „Ефектива“ Дејаном Гавриловићем.

Коментар