Само два таква вагона су произведена 1935. године, а до данас је преживео само овај. Он има три куполе са тенковским топовима калибра 76,2 милиметра. Домет његове паљбе је 13 километара. Вагон је, такође, опремљен са шеснаест митраљеских гнезда.
Он је у саставу Специјалног дивизиона оклопних возова активно коришћен током операције за пробијање блокаде Лењинграда. Оклопни вагон обновљен је у Калушкој области и сада ће бити постављен у оквиру историјске изложбе парка „Патриот“.
Моторни оклопни вагон МБВ-2 имао је своје ватрено крштење у Финском рату у правцу Виборга. У јануару 1940. године на Карелијској превлаци у саставу 7. Армије Северозападног фронта артиљеријском ватром је подржавао офанзиву Црвене армије у близини станице Перк-Јарви.
Од почетка Другог светског рата МБВ-2 је, заједно са оклопним возом број 60, подржао руске јединице у областима Кингисеп-Молосковици и Јастребино-Молосковици.
Вагон је 1943. године назван „Стремитељни“ и укључен у састав 14. Специјалног дивизиона оклопних возова.