То уједно тај празник чини трећим на листи најпопуларнијих по трошењу новца на поклоне, одмах после Нове године и 8. марта.
Како се наводи, 48 одсто особа које су у претходних неколико дана узимале кредите биле су жене, а као разлог су наводиле управо куповину поклона за своје мужеве и своју породицу.
Упитане шта је то што ће поклонити својим мужевима, Рускиње су углавном одговарале да је у питању неки геџет, док су поједине одговарале да планирају да купе парфеме или скупа алкохолна пића.
Поједине клијенткиње наводиле су и да планирају да својим „јачим половинама“ купе карте за концерте или за предстојеће утакмице на Светском првенству у фудбалу, а било је и оних „оригиналнијих“ поклона, попут косилице за траву, мачке, али и лета спортским авионом.