Робот Дењежњик — главни консултант на Јалти

Главна атракција 4. Јалтинског међународног економског форума је „робот-приправник“ Дењежњик, који је „запослен“ у највећој кримској банци РНКБ. Он је предвиђен да ради на местима где је велики проток људи — даје им упутства, помаже им да се снађу, разговара са њима, одговара на сва питања и чак памти и сва лица са којима је разговарао.
Sputnik

Аутономни сервисни робот предвиђен је за бизнис, али он уме и да игра, пева и збија шале, па је одмах побрао симпатије свих учесника форума.

Крим постаје руска Калифорнија

„Приправник Дењежњик“ је на форум стигао са свог радног места — из филијале банке РНКБ-а, која се налази на новом аеродрому „Симферопољ“, удаљеном десетак километара од престоници Крима.

„Он консултује клијенте, говори им о свим процедурама и услугама банке, даје им информације о рачунима, картицама, штедњи. Може да обавља сваку врсту консултације. Осим тога, уме да пева, говори стихове и све што пожелите“, рекао је за Спутњик Алексеј Шербаков, председник Руске националне комерцијалне банке (РНКБ).

Шербаков је навео да је „приправник Дењежњик“ нов и чисто руски производ, који је произвела пермска компанија „Промобот“.

„’Дењежњик‘ је идеалан сарадник — ради без паузе, не иде на одмор, не иде на боловање, а не тражи плату“, шаљиво је додао Шербаков.

Робот говори седам светских језика, али га — проверено — српски „збуњује“. Ипак, и у таквој ситуацији уме да се снађе, па се из „непријатне“ ситуације извлачи упућивањем комплимената.

Робот Дењежник

 

Коментар