Представљајући нову колекцију, манекен шета завејаном пољаном по тмурном зимском дану. Назире се, како се наводи, да је идеја маркетиншког стручњака који је смислио ову, у најмању руку, дегутантну кампању, да се кроз наочаре које производи компанија види кроз сваку таму, па и ову монструозну која је прогутала десетине хиљада људи који су умрли у најстрашнијим мукама.
На профилу компаније, на мрежи Инстаграм поред једне фотографије наводи се објашњење да је снимање рађено у Хрватској поред споменика „у знак сећања на стотине хиљада људи који су страдали на овом месту“.
Одлука да се логор користи као маркетиншки трик изазвала је бројне коментаре попут оних да су „могли да оду у Аушвиц да снимају“, „да позадина слика лепо прогања“…
„Новости“ пишу и да су се, незванично, појавиле информације да је у ову кампању прсте умешала хрватска заједница у Аустралији, чији су чланови предложили ову локацију за снимање спотова.
У Јавној установи Спомен-подручје Јасеновац нису знали да је сниман рекламни спот. Рекли су да су изненађени и да ће коментарисати случај тек када буду у потпуности испитали о чему се ради, пишу „Новости“.
Танјуг