Медији брујали о Колинди: Популарнија и од Модрића

Хрватска је вицешампионску титулу на Светском првенству у Русији прославила и наставља да слави као злато. У Загребу ће данас хрватском тиму бити организован свечани дочек и све у хрватској престоници је прилагођено томе.
Sputnik

Сумирајући утиске из Москве, где је „ватрене“ поново бодрила председница Колинда Грабар Китаровић, портал „Индекс“ пише да је о њој у светским медијима објављено 25 одсто више вести него о Луки Модрићу, који је проглашен за најбољег играча Мундијала.

Хрватска се, наиме, према писању тог портала, јуче у светским медијима помињала 30 одсто више неко након полуфинала.

То је изнео Томислав Грубишић, власник „Медиотулкита“, загребачке маркетиншке фирме и истоименог софтвера који прати популарност неке особе, производа или догађаја.

Председница Хрватске поклонила Путину дрес

„Бројеви су огромни и никад нису забележени у историји Хрватске — више него све скупа досад пре полуфинала“, написао је Грубишић на Фејсбуку и додао да постоји још једна занимљивост — и то везана за председницу Грабар Китаровић.

Ако се, како каже, гледа о коме се више писало у целом свету — јуче је објављено око 25 одсто више вести са спомињањем имена хрватске председнице у односу на Луку Модрића, који је проглашен најбољим играчем Мундијала.

Грубишић је написао да је више од 80 одсто вести било са „изразито позитивним сентиментом“.

„Медијатулкит“ је софтвер који прати колико пута се неки појам помиње на интернету. Развили су га у истоименој фирми, раде с клијентима из 60 земаља, а седиште им је у Загребу.

Колинда се расплакала док је честитала Модрићу

„Медијатулкит“ служи томе да маркетиншки стручњаци открију колико је популаран њихов производ, ко га све спомиње на интернету и пише ли се о њему више позитивно или негативно.

Софтвер сваких пет минута „прочита“ најновије вести с више од 100 милиона извора: портала и друштвених мрежа.

Ако има нових вести које садрже појам попут „Croatia“, скупља их у базу и мејлом обавештава клијенте.

Софтвер такође одређује сентимент и анализира податке који су чланци били највише шеровани, који инфлуенсери највише пишу на друштвеним мрежама о неком појму и још пуно тога, објаснио је Грубишић за хрватски портал „Индекс“ како функционише „Медијатулкит“.

Танјуг

Коментар