„Фејсбук је признао да су оглашивачи користили категорију интереса ’велеиздаја‘. То јест, човек је означавао велеиздају у области својих интереса на Фејсбуку и његови подаци предавани су оглашивачима за таргетирање. Па како је Фејсбук признао? На наш упит је одговорено да је ова категорија коришћена ’изузетно ретко‘. И ништа конкретно — ко, зашто и када — нису саопштили“, написала је Симоњанова на свом налогу на Твитеру.
„Сам Фејсбук је пре тога давао цифру: 65 хиљада Руса који су били ’заинтересовани за велеиздају‘. Тражили смо од ’Хјуман рајтс воча‘, ’Амнести интернешенала‘ и других да коментаришу ситуацију. Са резултатом нула… што је и требало доказати“, истакла је она.
Раније је британски лист „Гардијан“ саопштио да је Фејсбук у својим алгоритмима за таргетирање реклама означио 65 хиљада Руса као „заинтересованих за велеиздају“.