Како се наводи у саопштењу Владе, реч је о реконструкцији и уградњи нових технолошких решења на овај широкотрупни комерцијални авион.
Рок за завршетак модернизације је 2020. године, а како се очекује, након тога ће бити покренута серијска производња.
„То ће омогућити да се повећа транспортна моћ руске авијације и смањи зависност од западних авио-компанија“, истиче се.
Иљушин Ил-96 је широкотрупни путнички авион. Развијен је на основу Ил-86, али за разлику од њега има нове моторе, нова крила и модернију технологију. Развијене су три варијанте Ил-96-300, Ил-96-400 и Ил-96М/Т.
Ил-96М је варијанта са 10 метара дужим трупом и са четири америчкa мотора, прима 420 путника и има долет од 10.400 километара. Први прототип је полетео 6. априла 1993. године, након чега је рад на пројекту прекинут због престанка финансијских средстава. Ил-96Т је транспортна варијанта авиона Ил-96М.