Те радње се изводе у оквиру пројекта „Хексафлај“ (High Speed Experimental Fly Vehicles — Експериментална летећа возила велике брзине). Као гориво те летелице ће користити водоник.
„Авион будућности није само један, то је серија авиона. То су суперсоничне, а у будућности и хиперсоничне летелице, укључујући и орбиталне авионе, који ће омогућити да се вишеструко скрати време превоза путника и робе до удаљених локација“, рекао је Сипало.
Авион би требало да буде безбеднији и удобнији од постојећих летелица. Он такође мора да има мањи утицај на животну средину.
У пројекту „Хексафлај“, осим института ЦАГИ, учествују и Централни институт за авионске моторе, Институт за аеро-наутику „Громов“ и Московски физичко-технички институт. Страни произвођачи у пројекту су из Европске свемирске агенције, Француског центра за аеро-свемирска истраживања (ОНЕРА) и Италијанског центра за аеро-свемирска истраживања (ЦИРА).