Карл Фаберже је покренуо масовну производњу накита, пажљиво осмишљену и добро организовану.
У продавницама накита продавао се накит разних произвођача, али су купци увек фаворизовали Фабержеове производе, који су били многима доступни.
Масовна производња Фабержеа, која је представљала значајан део прихода фирме, у великој мери је одредила тенденције пословања са накитом у том периоду.
Ово је једна од новости на изложби у музеју „Нови Јерусалим“. Јаје је украшено монограмима царске породице, а на њему се налази и шест минијатура са портретима Николаја Другог, његове супруге и кћерки.
Ускршње јаје са постољем и кључем за навијање у оригиналној футроли са царским грбом. „Јаје је 1904. године наручено поводом десетогодишњице царског венчања. Јаје раније није излагано, посетиоци изложбе ће га видети први пут“, каже кустос изложбе Александар Иванов.
Московски огранак Фабержеове фирме углавном је био познат по својим сребрним производима, укључујући и посуде.
Изузетно популарни су били сребрни ободи за резани кристал, као и производи у оригиналном руском стилу, веома популарном на граници 19. и 20. века.
Још једна делатност фирме је била усмерена на каменорезачку уметност. Руска царица Марија Фјодоровна активно је куповала фигурице исклесане из камена.
Фигурице животиња попут ове првенствено су подсећале на јапанске минијатурне скулптуре. Руски мајстори су постепено изградили сопствени стил.
Почетком Првог светског рата, услед пада потражње за драгоценим производима у Русији, Фаберже је успешно пословао у иностранству. Осим тога, фирма је зарађивала на производима намењеним за фронт.
Фабержеова фабрика у Москви била је преименована у Московску фабрику машина. Тамо се нису израђивали само производи за војну намену, него и такозвани „копејка-поклони“ за војнике и официре у активној војсци.
Предмети са повољном ценом били су функционални: упаљач, стона лампа, самовар, чајник. Уместо племенитих метала, за израду ових предмета коришћени су бакар и месинг.
За време Првог светског рата фирма је радила пуном паром. Фаберже је производио различите жетоне и шприцеве за медицинску индустрију.
У ратном периоду Фаберже је повећао профит у поређењу са предратним периодом. Министарство одбране ценило је производе фирме због тачности и прецизности.