Крај мистерије МХ370: Лоциран малезијски авион нестао 2014?

Место пада малезијског авиона МХ370 је са 99 одсто вероватноће идентификовано у џунгли у Камбоџи, тврди истражитељ аматер Данијел Бојер.
Sputnik

Авион компаније „Малезија ерлајнс“ нестао је 8. марта 2014. године на лету од Куала Лумпура до Пекинга са 239 путника и до сада представља највећу авионску мистерију у историји, пише британски „Експрес“.

Ипак, Бојер верује да је пронашао остатке авиона у Камбоџи помоћу слика са сателита и послао је тим у Камбоџу почетком године, али они нису успели да стигну до тог места.

Мистериозни кофер са лета МХ370?

Вођа тог тима верује да вероватноћа да се на том удаљеном месту налази место пада авиона износи 99 одсто, а Бојер тврди да то не може да буде ниједан други авион до МХ370.

Бојер је казао да тим није успео да дође до места примећеног на сателиту, јер није било безбедно, као и да му је речено да би то могао да буде неки други авион, али да камбоџански записи и сателитски снимци показују другачије.

„Када упоредите сателитске снимке ’Боинга 777‘ са аеродромског асфалта и са местом судара, боја олупине се савршено слаже, а неки већи делови места судара симетрични су ’Боингу 777‘“, рекао је Бојер и додао да се у Камбоџи последњи пут авион срушио 2007. године, а да координате места које он има из 2008. године показују да је од тада то место било недирнуто.

„Шта би друго могло да поремети то место у џунгли километрима удаљено од најближег пута?“, упитао се Бојер.

Он је додао и да је један од чланова тима разговарао са мештанима у Камбоџи, који су се присетили да су видели авион који се спустио у истом подручју где је и претпостављено место несреће МХ370, а један је запамтио да је видео амблем змајева, сличан логу „Малезија ерлајнса“, пренео је Танјуг.

„На основу података које сам сакупио уз помоћ тима за претраживање, сателитских снимака и историјских података о познатим падовима авиона у Камбоџи, ова локација, са 99 одсто вероватноће, биће идентификована као место авионске несреће, које је превише удаљено за пешачење“, верује Бојер.

Коментар