Према истраживању које је обавио истраживачки тим „Едисон рисерч“, 80 одсто Американаца користи Твитер, Снепчет и Инстаграм више него што користи Фејсбук.
„Бројка од 15 милиона није занемарљива, мислим да се са сигурношћу може рећи да је то знатан пад броја корисника. Петнаест милиона људи је много, из ког год угла да то гледате. То је шест одсто комплетне америчке популације, и на неки начин представља део тренда. Ово је друга година заредом да видимо знатан пад коришћења ове друштвене мреже“, рекла је Лари Росин, представница истраживачког тима.
Она је додала и да ће се ови резултати и ситуација одразити и на оне који улажу у Фејсбук, преноси портал „Кликс“.
Росинова је говорила и о чињеници да је Фејсбук постао популарнији међу старијим генерацијама, што се знатно одразило на оне млађе.
„Чини се да су остале друштвене мреже привлачније од Фејсбука, бар из перспективе младих људи“, закључила је она.