Жалбе су поднели пилоти који су били на летовима у октобру и новембру 2018. године и оне су унете у федералну базу података, пренео је „Далас морнинг њуз“.
Све жалбе су се односиле на „безбедносни механизам“, који је наведен у прелиминарном истражном извештају о несрећи у Индонезији у октобру.
Оне се односе на проблеме са авионима МАКС 8, који приликом полетања користи аутопилота.
Пилоти су навели како је тај авион непосредно након полетања изненада знао да окрене нос према земљи.
„Чињеница да овај авион захтева толико посла да би био у летном стању је дефинитивно упозорење“, навео је један од пилота у жалби.
Несавесно је да федералне власти, заједно са ваздухопловним компанијама настављају да дозвољавају пилотима да лете авионима, а да притом не објасне како се МАКС 8 разликују од осталих авиона, додао је пилот у жалби.
У јучерашњем саопштењу ФАА (Америчка федерална агенција за авијацију) навела је да током прегледа авиона није утврђен разлог из којег би сви модели овог авиона требало да буду приземљени.