Како да туристи не прођу кô боси по трњу

Спајањем нерадних дана за ускршње и првомајске празнике у Србији, многи су створили десетодневни предах од радних обавеза и прилику да отпутују на одмор - у сопственој режији или преко неке туристичке агенције. Ближи нам се и сезона летовања...
Sputnik
Енергија Спутњика Александар Сеничић

Зато је за похвалу то што су из Националне асоцијације туристичких агенција Србије (ЈУТА) протеклих дана упозорили грађане да им, опет, прети могућност да буду преварени ако не обрате пажњу код кога уплаћују своје аранжмане за неко путовање или летовање.

Ова Асоцијација такође упозорава да та туристичка агенција потенцијалним клијентима пласира обмањујуће информације да има ЈУТА гаранцију путовања. ЈУТА је, да подсетимо, прошле године помогла туристима који су на одмор отпутовали са неколико туристичких агенција које су их превариле (закуп неодговарајућег или непостојећег смештаја, повратак са летовања…)

Са Александром Сеничићем, директором Националне асоцијације туристичких агенција Србије (ЈУТА) у данашњој емисији „Енергија Спутњика“ Јелица Путниковић разговара о томе како да се грађани заштите од превара несавесних туристичких агенција, али и шта нам доноси нови закон о туризму, који ће нове агенције морати да примењују од маја, док ће постојеће имати рок до краја године да прилагоде своје пословање.

Коментар