Свемирски брод? Не, ово је „воз будућности“ који јури с краја на крај Москве

Руска компанија „Трансмашхолдинг“ је на Међународном економском форуму у Санкт Петербургу представила „Иволгу“ — „воз будућности“, који ће већ крајем ове или најкасније почетком идуће године почети да превози путнике попречно, с краја на крај Москве.
Sputnik
Лакши, удобнији, убојитији: Нови „калашњикови“ представљени у Петербургу

МЦД је пројекат за реконструкцију постојећих брзих железничких пруга у Москви и Московској области и организовање попречних праваца за приградске електричне возове на тим пругама. У медијима се пројекат назива и „подземни метро”, иако он фактички није део московске подземне железнице.

Нови иновативни електрични воз је специјално развијен за пројекат МЦД, изјавила је за Спутњик Зинаида Телецина, представница компаније „Трансмашхолдинг“.

„То је еколошки воз, с обзиром да се ми залажемо за природу и за животну средину. Главни циљ пројекта МЦД је да се град растерети, побољша живот путника, скрати време које путник проводи у путу. Осим тога, ми смо се потрудили да у овом возу предвидимо жеље путника“, рекла је Телецина.

Свемирски брод? Не, ово је „воз будућности“ који јури с краја на крај Москве

Возови „Иволга“ ће моћи да прикупљају и преносе информације о броју путника уз помоћ сензора. То је направљено на захтев путника.

Директор „Гаспрома“: Нема зиме за Србе

Ентеријер и екстеријер „Иволге“ је пажљиво дизајниран и водило се рачуна о сваком детаљу.

„Као прво, у возу су веома удобна седишта. Друго, има места за бицикле и за колица, а има и УСБ пуњаче за уређаје, с обзиром да је већ сада немогуће замислити живот без таблета, телефона и других савремених уређаја. У возу ради вај-фај и постоји довољан број информативних табли. Веома је важно рећи да, поред чињенице да ће воз развијати брзину од 120 километара на сат, он ће се и прилично брзо убрзавати“, рекла је Телецина.

Свемирски брод? Не, ово је „воз будућности“ који јури с краја на крај Москве

Поред тога, додала је она, проширена су врата на вагонима за 15 центиметара, што омогућава путницима да се брже укрцају и искрцају што смањује време путовања.

„Надамо се да ће путници, као и купци, бити веома задовољни квалитетом нашег воза. Након што ускоро прве две линије МЦД-1 и МЦД-2 буду пуштене у рад и ми ћемо моћи да испробамо нове возове“, закључила је Телецина.

Коментар