Направљен хеликоптер у стилу „Ауруса“

Холдинг „Хеликоптери Русије“, који је део „Ростеха“, и Научно-истраживачки аутомобилски и аутомоторни институт Русије развили су дизајн пројекта унутрашњости хеликоптера „Ансат“, у стилу бренда „Аурус“, и он ће први пут бити приказан на аеромитингу „МАКС-2019“, саопштили су за Спутњик представници холдинга.
Sputnik

Хеликоптер „Ансат“, са новим ВИП ентеријером, биће први пут представљен на међународном сајму авиона „МАКС-2019“ на статичкој изложби холдинга „Хеликоптери Русије“. Оно чиме се ова верзија хеликоптера одликује је то што је унутрашњост кабине направљена у стилу бренда „Аурус“.

Компанија је саопштила да ће цена новог „Ансата“ одговарати тржишном просеку за хеликоптере ове класе.

„Пре свега, овај производ је фокусиран на тржиште корпоративног и ВИП транспорта. Произвођачи хеликоптера такође рачунају на интерес купаца који су већ изразили намеру да купе аутомобил ’Аурус‘“, објаснили су представници компаније.

Међународни аеромитинг „МАКС-2019“ одржаће се у подмосковском Жуковском од 27. августа до 1. септембра.

Акробације руске војске на Форуму „Армија 2019“ (видео)

Пројекат „Кортеж“ је породица луксузних аутомобила за највише званичнике: лимузина, седан, миниван и теренац на истој модуларној платформи, а који се производе под брендом „Аурус“. Осим аутомобила, под овим брендом развија се и мотоцикл. Пројекат реализују Научно-истраживачки аутомобилски и аутомоторни институт уз помоћ групе „Солерс“ Вадима Швецова и страних партнера. Државне инвестиције у пројекат износе 12,4 милијарде рубаља (око 174 милиона евра).

Приближна почетна цена возила породице „Кортеж“ биће од 10 милиона рубаља (око 140.500 евра). У фебруару је бренд „Аурус“ представљен европској јавности на Сајму аутомобила у Женеви.

„Ансат“ је лаки двомоторни вишенаменски хеликоптер, који се серијски производи у фабрици хеликоптера у Казању. Конструкција хеликоптера омогућава да се брзо трансформише како у теретну, тако и у путничку верзију, са могућношћу превоза и до седам особа. Хеликоптер је сертификован за употребу са медицинским модулом и може да ради у температурном опсегу од -45 до +50 степени. Завршена су и високопланинска тестирања „Ансата“, која су потврдила могућност његовог рада у планинским пределима и на висинама до 3.500 метара.

Коментар