Рекордом се у саопштењу похвалила компанија „Анимакорд“, која полаже ауторска права на овај анимирани серијал.
„Руски феномен, анимирани серијал ’Маша и медвед‘ популаран у целом свету — од Европе до Латинске Америке, Азије и арапских земаља — не престаје да обара све рекорде. Данас је анимирани видео, јединствен по томе што се обрео међу 10 најгледанијих видеа на Јутјубу за све време постојања ове платформе — ’Маша и каша‘, скупио више од четири милијарде прегледа“, наводи се у саопштењу.
У прес-служби кажу да и друге епизоде анимираног филма уживају велики успех на интернету. Статус видеа са више од милијарду прегледа на Јутјубу су тако добиле још две епизоде серијала „Маша и медвед“: „Пријатно“, са више од 1,3 милијарде прегледа, и „Велико спремање“, која је погледана више од 1,1 милијарду пута.
„Анимакорд“ је, поред студија, и међународна компанија за лиценцирање, специјализована за производњу и међународну промоцију брендова, медија, лиценцирање производа и управљање брендовима. Студио је 2018. године добио нови рејтинг тако што је ушао међу 150 највећих светских компанија за лиценцирање, по међународном издању „Лајсенс глобал“, добивши признање за глобално развијање анимираног бренда „Маша и медвед“.
У јануару 2019. године достигнућа „Анимакорда“ у развијању анимираног серијала награђена су и уласком у „Гинисову књигу рекорда“: епизода „Маша и каша“ и званично је постала најгледанији анимирани филм на Јутјубу.