„Истраживање је спроведено од 20. октобра до 18. новембра 2019. године. Размотрено је 20.000 цртаних филмова за децу узраста од две године до 11 година. Популарност се мерила на основу броја претрага дечијег садржаја на интернету, онлајн прегледа дечијих цртаних филмова и интеракције на друштвеним мрежама, а у обзир су узети и други параметри“, наводи се у саопштењу.
У јануару 2019. године достигнућа „Анимакорда“ у развијању анимираног серијала награђена су и уласком у „Гинисову књигу рекорда“. Епизода „Маша и каша“ је тада званично постала најгледанији анимирани филм на Јутјубу са више од четири милијарде прегледа.
Епизода „Пријатно“ на Јутјубу има више од 1,3 милијарде прегледа, а епизода „Велико прање веша“ може се похвалити са више од 1,1 милијардом прегледа.
„Маша и медвед“ ове године славе 10 година постојања. Тај цртани филм је преведен на 36 језика, а приказује се у више од 100 земаља света. У јуну 2019. године „Анимакорд“ је успешно покренуо четврту музичку сезону анимираног серијала под називом „Машине песмице“.