Кампању „Да се боље разумијемо“, СНВ је покренуо пре два месеца, с циљем скидања стигме са ћирилице и српског језика.
Кампања је кренула поводом седнице вуковарског Градског већа о равноправној употреби хрватског и српског језика и латинице и ћирилице у том граду, која упркос Уставу и Уставном закону о правима националних мањина још увек није спроведена. Настављена је постављањем огласа којим се у новембру позивало на заједничко гледање фудбала и ногомета, односно утакмица Црвене звезде и Динама у фудбалској Лиги шампиона, да би данас СНВ поставио плакате са именима троје председничких кандидата, који, како се наводи, по анкетама имају највећу подршку међу бирачима.
На „џамбо“ плакатима су написана имена Колинде Грабар Китаровић, уз њен слоган „Предсједница. Јер Хрватска зна“, Зорана Милановића — „Нормално, предсједник с карактером“ и Мирослава Шкоре — „Сад ил' никада“, написаним на ћирилици, уз лого СНВ-а и слоган кампање „Да се боље разумијемо“.
„Постављање ’џамбо‘ плаката део је наставка кампање СНВ-а, покренуте с циљем скидања стигме са ћирилице као писма. Поставили смо плакате са предизборним слоганима троје председничких кандидата написаним на ћирилици. Како смо и најавили, кампања одговара на актуелни друштвени тренутак, а то су тренутно председнички избори. Настојимо да промовишемо ћирилицу као равноправно писмо и Србе као равноправне грађане Републике Хрватске“, рекао је за хрватски портал „Новости“ председник СНВ-а Борис Милошевић.
Милошевић је објаснио да на тај начин СНВ жели да привуче пажњу јавности на положај ћирилице у друштву коришћењем слогана кандидата.
Милошевић је истакао да СНВ овом кампањом нема жељу да изрази подршку ниједном кандидату нити преферира икога од њих, већ је то искључиво у циљу промовисања равноправности ћириличног писма.
Ћирилични плакати ће бити постављени у Загребу, Сплиту и Ријеци.