Због велике среће што је песма „Свиће зора“ са љубављу дочекана од нашег народа у Црној Гори, покушали смо да занемаримо неправду која нам се све време наноси од стране корпорације „Јутјуб“, кажу у Београдском синдикату:
„Након објављивања песме, која је само у првом дану имала 500.000 прегледа, нисмо постављени на трендинг листу, а све са циљем смањивања броја прегледа. Након тога смо свакодневно уочавали како се број прегледа рапидно успорава, а врло често и смањује. Као доказ томе достављамо фотографије на којима се то јасно види. Након што је песма прешла милион прегледа, у периоду од 00 до 12ч, број прегледа је према алгоритму „Јутјуба“ био свега 500, иако је досадашњи просек прегледа у том истом периоду до сада износио 50.000“, каже се у саопштењу популарне српске хип-хоп групе.
Да не буде забуне, ову песму свакако нисмо радили због броја прегледа и трендинга, па је и то један од разлога због којег смо све време ћутали, додају они. Међутим, како је овакво понашање „Јутјуба“ више него скандалозно, са циљем да се јавност, а поготово млади, информишу о постојању цензуре на Интернету, били смо приморани да реагујемо.
„Очигледно је да исти они који у јавности константно настоје да умање број присутних грађана на литијама широм Црне Горе, сада смањују и број стварних прегледа песме „Свиће зора“, а корпорација „Јутјуб“ им то омогућава“, закључује се у саопштењу Београдског синдиката..