Већ на самом улазу у ЦУМ постављен је антисептик за дезинфекцију руку, а сваки купац бесплатно добија и заштитну маску и рукавице. Поред класичне маске, ЦУМ је изумео и нову прозирну са својим логом која прекрива цело лице, а купци шаљиво кажу да ће она бити главни тренд сезоне пролеће/лето 2020.
У оквиру превенције од ширења вируса ковид 19, запослени који раде директно са купцима, укључујући и курире који врше доставу робе на адресу купца, такође носе заштитне маске и рукавице.
Маске сви носе
Сви запослени у ЦУМ-у су прошли обуку о мерама заштите од коронавируса, а не користе ни јавни превоз, већ на посао долазе таксијем који им је обезбедила компанија. Повратници са путовања шаљу се у карантин у трајању од две недеље.
Поред тога, као и у другим тржним центрима у Москви, сваког дана се дезинфикује сваки угао ЦУМ-а, а површине продајног простора се на сваки сат чисте антибактеријским средствима.
Такође, постављени су и уређаји за чишћење и дезинфекцију ваздуха који уништавају до 99 одсто вируса и бактерија. На свим спратовима може се наћи дозатор са антисептицима за руке, који могу користити како запослени, тако и купци.
Иначе, робна кућа ЦУМ има дугу традицију. Почела је са радом 1885. године и одувек се издвајала робом високог квалитета. Данас се ту продају парфеми, накит и колекције светских брендова, попут „Шанела“, „Диора“, „Валентина“ и других.