Пропагандни трик ЕУ док им рејтинг стрмоглаво пада због коронавируса

Одлука ЕУ о почетку преговора са Северном Македонијом и Албанијом пропагандни је чин Брисела који би требало да увери старе чланице Уније да неко, и у околностима епидемије коронавируса жели да постане члан ове организације.
Sputnik

Према речима аналитичара Драгомира Анђелковића, да се ради о пропагандном трику види се по томе што читава ствар није доведена до краја.

Улази се у преговоре на начин који раније није постојао, крајње недефинисано, са великим знаком питања шта ће од свега тога бити. Укратко, јефтин пропагандни трик Брисела“, категоричан је Анђелковић.

Пропагандни трик ЕУ – одговор на корону

ЕУ се у последње време суочава са потпуним губитком поверења, а идеја уједињене Европе је у стрмоглавом паду, додаје наш саговорник.

„У условима када се ЕУ суочава са епидемијом коронавируса показало се и зашто је то тако. Унија је нефункционална, без икакве солидарности, са огромним раскораком између речи и дела. Они који причају о хуманости, заправо су нехумани, они који причају о ефикасности, неефикасни су“, објашњава Анђелковић.

У таквим околностима, вођству ЕУ  јасно је да ће европска идеја доживети нови стрмоглави пад, пошто су се у току епидемије показали у потпуности неуспешним, закључује он.

Нацрт одлуке иза које је стало 27 чланица Уније, у које су медији имали увид, а који би требало да буде спреман до краја недеље, наводи се да ће ЕУ отпочети преговоре са Северном Македонијом и Албанијом. Датум почетка преговора, међутим, не прецизира се и биће накнадно утврђен, када Европска комисија припреми оквире за преговоре.

Коментар