Продаја јаја је порасла за 44 одсто у недељи завршеној 14. марта, у односу на годину дана раније, показују најновији подаци агенције за тржишна истраживања Нилсен, преносе Независне новине.
Волмарт и други велики трговински ланци увели су последњих дана ограничења на куповине јаја, средстава за чишћење и других производа за којима влада велика потражња.
„Потрошачи панично купују, слично као кад имамо најављене јаке снежне олује, купују основне потрепштине, млеко, хлеб, тоалет папир и јаја“, каже Брајан Москогјури, директор и аналитичар у фирми Урнер Бери за истраживања тржишта произода.
Малопродавци, каже, наручују и до шест пута више од уобичајене количине јаја коју су набављали, а потрошене су и залихе које су произвођачи почели да праве за Ускрс.
Велепродајне цене јаја у САД су порасле за 180 одсто од почетка марта, према подацима Урнер Берија, који на дневном нивоу објављује показатеље о кретањима у овој индустрији.
Прочитајте још: