Криза узела данак: Драматичан пад продаје аутомобила

Регистрација нових аутомобила у Немачкој пала је у марту за 38 процената, на 215.119, под утицајем кризе са пандемијом вируса корона, саопштила је немачка агенција за регистрацију возила КБА. Регистрације су пале за 85 одсто у Италији, за 72 одсто у Француској и за 69 одсто у Шпанији.
Sputnik

„Тесла“ и „Лексус“ били су међу брендовима чија се продаја релативно добро кретала. Продаја „Лексуса“ опала је за 2,8 одсто, а „Теслина“ за 4,4 процента, пренео је немачки портал „Ауто-мотив њуз јуроп“.

Немачки тржишни лидер „Фолксваген“ забележио је пад продаје од 35 процената, други најомиљенији бренд „Мерцедес“ је продао у марту 28 одсто мање возила, а „БМВ“ 21 одсто мање.

„Ауди“ је регистровао пад од 37 процената, док се „Фордова“ продаја стропоштала за 50 процената.

Ово је најснажнији месечни пад који је икад забележен, саопштено је из удружења увозника ВДИК.

Регистрације су масовно пале у другој половини марта када су ауто-дилери затворили салоне, навео је председник ВДИК-а Рајнхард Цирпел.

Пад продаје нових аутомобила на највећем европском тржишту уследио је након регистрованог пада регистрација на осталим европским тржиштима због државних мера затварања фабрика и продавница, како би се сузбило ширење вируса Ковид-19.

Прочитајте још: 

Коментар