Фремо је истакао да такав модел не би функционисао у Кану.
„Поништили би душу, историју, ефикасност фестивала. Шта је дигитални фестивал? Дигитално такмичење? Верујем да бисмо морали прво да питамо власнике ауторских права шта мисле о томе", рекао је Фремо за „Варајети“.
„Остварења Веса Андресона или Пола Верхофена на компјутеру? Откривање остварења ‘Топ Ган 2’ или (Пиксаров) ‘Душа’, било где осим у биоскопу? Ови филмови су одложени да би били приказани на великом платну. Не видим разлог да они буду приказани у Kану на некој дигиталној платформи", сматра Фремо.
Одбијање руководства фестивала у Кану да се пресели у дигитално окружење не изненађује, примећује „Варајети“, јер је Фремо окорели заљубљеник у велико платно и чак је био домаћин годишњег „Лимијер“ фестивала у Лиону у част француских пионира филма, браће Лимијер, преноси Танјуг.
После вишенедељних спекулација, организатори су 19. марта саопштили да се фестивал одлаже за крај јуна или почетак јула. Тачан датум, међутим, тек треба да буде одређен.
Прочитајте још: