Кинези заинтересовани за посету Србији: Претрага на туристичким сајтовима порасла за 480 одсто

Према писању кинеских медија „Глобал нетворк“ и „Глобал тајмс“, претраживање кључне речи „Србија“ на најмасовнијем туристичком порталу у Кини „Mafengwo“, повећало се за 480 одсто у марту, а претрага „водич кроз Србију“ порасла је за 270 одсто.
Sputnik

Фенг Рау, директор Истраживачког центра за туризам „Mafengwo“, рекао је да су кинески туристи због пандемије обуставили путовања, али да очекује да ће моћи да реализују своје туристичке планове након што епидемија прође, преносе „Новости“.

Србија је била првобитно нижа дестинација у Европи, међутим, њена узлазна популарност у Кини у време борбе против епидемије, највероватније ће подићи долазак великог броја кинеских туриста у блиској будућности.


Коментар