Супротна ситуација је приметна у премијум продајним местима, где углавном купују људи са великим приходима.
Потрошачи се суочавају са растом незапослености и губитком прихода – то утиче на њихов избор, да ли да плате за месо или да га прескоче. Саме цене на месо, како наводи лист, расту од почетка априла.
Притом, вирус је имао ограничен утицај и на производњу квалитетних месних производа. Стока се подиже на органским пашњацима и прерађује у мањим предузећима или у локалним месарама. Таква производња претпоставља лакше поштовање социјалне дистанце и компаније лакше спроводе санитарне мере.
Лист је нагласио да је пандемија открила социјално-економску неравнотежу у САД, која је дотакла много више људе са мањим приходима.
Центар за контролу и превенцију болести САД саопштио је да је неколико хиљада радника месне индустрије оболело од ковида 19. Према подацима ресора, ширење инфекције у тој сфери је изазвано непоштовањем социјалне дистанце.
Водећи произвођачи меса у САД су упозоравали на могућност дефицита производа због ковида 19, који је довео до затварања низа великих фабрика.