Бурне реакције Италијана: Зашто сте нас представили као Србију

За националну рекламну кампању италијанског региона Трентино-Алто Адиђе, за туристичку сезону по изласку Италије из блокаде услед вируса корона, употребљене су фотографије Србије, пренели су италијански медији.
Sputnik

Две од осам фотографија за туристичку кампању Трентина настале су у Србији, а на једној од њих је Облачинско језеро, које је, како наводи портал trentotoday.it, „у срцу Балкана“.

Поред разочарања многих у Трентину због несмотрености, та грешка изазвала је бурне реакције и због тога што фотографије нису ексклузивне већ су преузете са онлајн сервиса и могу бити употребљене и у другим кампањама.

„Нови почетак Трентина са сликама Србије“, наслов је текста портала ildolomity.it који указује на грешку у кампањи којом је језеро Калдонацо представљено фотографијом Облачинског језера.

Локални медији истичу да, упркос гафу са две слике из Србије, осталих шест употребљених у рекламној кампањи јесте настало у Трентину.

Прочитајте још:

Коментар