Учење на даљину није довољно: Шарчевић о плановима за школе од септембра

Учење на даљину није довољно, посебно није добро за млађе клинце, нарочито за прваке, разрађујемо десетак модела и подмодела за наставу од септембра, рекао је министар просвете Младен Шарчевић.
Sputnik

Министар каже да ће начин на који ће се настава одржавати од септембра зависити од снаге пандемије, преноси РТС.

Ђаке у Србији чека школска година невиђена до сада – какве ће бити последице

Према његовим речима, разрађују се различити модели, јер ниједна школа нема исте услове и све зависи од простора.

„Ако буде могуће да деца долазе у мањем броју, комбиноваћемо да то буде у различитим узрастима, групама, различитим недељама, школе ће планирати рад комбиновано“, истакао је министар.

Што се тиче средњошколаца и студената, ту, како каже, нема проблема, јер има довољно великих простора да може да се иде наизменично, по циклусима.

Указује да је код основаца проблем, јер има и законски члан који каже да деца до 12 година не могу да остану сама код куће.

Каже да се настављају припреме за снимање часова од куће код професора и да се септембар увелико снима.

„Посматрамо многе земље, са Словенцима одржавамо блиске контакте, са одређеним немачким покрајинама и усагласили смо се да овај модел који ми радимо раде и они“, рекао је Шарчевић.
У припреми више сценарија за наставу од 1. септембра

„Постали смо европске звезде, па и нас питају, комбинација модела поштујући пандемију. Морамо да будемо обазриви, сви ћемо бити на испиту, и родитељи и школа“, каже министар просвете.

Говорећи о томе ко се најбоље снашао у онлајн настави, Шарчевић каже да су се сви наставници показали, осим мањег броја наставника.

„Три године радимо на реформама школског система. Праве резултате ћемо видети 2022. године“, каже он.

Шарчевић је додао да је задовољан како је протекао упис ученика у средње школе.

Када су у питању додатни испитни рокови које су тражили студенти, Шарчевић је рекао: „Морамо да се прилагођавамо, биће довољно рокова.“

Коментар