Јутјуб канал на коме Мирко несебично дели искуства из радионице и интервјуише своје колеге на различите теме под називом „неовлашћени сервисер“ прати преко 40 хиљада људи. Успех у послу оправдава својим непосредним приступом и аутентичношћу коју људи умеју да препознају. Друштвене мреже омогућиле су да сваки занат може да се промовише на специфичан начин младима како би их боље привукао.
Одакле идеја да настане Јутјуб канал из аутомеханичарске радње? Шта су били највећи изазови Мирку и његовој екипи када су кретали? Који су савети младим људима који размишљају да се баве занатом?
О теми успеха у бављењу радничким пословима и споју друштвених мрежа и старих заната у емисији „Технограм“ говори Мирко Рашић, аутомеханичар и Јутјубер.
Аутомеханичарска радионица на Јутјубу
© Sputnik / Intervju