„Маша и Медвед“ међу пет најпопуларнијих дечјих брендова у свету

Руска анимирана серија „Маша и Медвед“ ушла је у пет најомиљенијих дечјих забавних брендова у свету, укључујући Европу и Латинску Америку сапштила је прес-служба компанија „Анимакорд“.
Sputnik
„Међународна истраживачка агенција 'Кидс глобал’ представила је резултате истраживања најомиљенијих забавних брендова у различитим регионима света, од којих је у првих пет међу децом ушла руска анимирана серија ‘Анимакорда’ – ‘Маша и Медвед’“, наведено је у саопштењу.
Руска „Маша“ светски шампион међу цртаним филмовима

Како преноси „Анимакорд“, истраживање забавних брендова одвијало се у априлу ове године и у њему је учествовало 60 хиљада испитаника из 43 земље. На основу добијених одговора, анимирана серија „Маша и Медвед“ ушла је у пет најомиљенијих забавних брендова у свету (за девојчице узраста 0-6 година), у Латинској Америци и Европи (за публику узраста 0-6 година).

Анимирана серија „Маша и Медвед” је тренутно преведена на 39 језика и приказује се у више од 150 светских земаља. У лето 2019. године компаније „Анимакорд” је емитовала и четврту музичку сезону анимиране серије „Маша и Медвед” под називом „Машине песмице”.

Прочитајте још:

Коментар