У реклами девојчица од око три године наслоњена на аутомобил једе банану.
Лавина негативних коментара на друштвеним мрежама почела је практично одмах – многи су сматрали да аутор рекламе није узео у обзир да су управо деца често жртве саобраћајних несрећа јер их возачи, због возила све већих габарита, једноставно не виде.
Други су у реклами видели много опаснију поруку и оптужили немачку компанију за смишљену сексуализацију деце.
Уместо да слави успех, „Ауди“ се нашао у позицији да се брани. Уследило је и обраћање компаније јавности:
„Чули смо вас и желимо да објаснимо: бринемо о деци. Ауди РС 4 је породични аутомобил, има 30 система помоћи возачу, укључујући и кочење у ванредној ситуацији. Зато смо га представили кроз кампању кроз коју су прошли различити чланови једне породице. Желели смо да поручимо да и најрањивији учесници саобраћаја могу да се ослоне на наше технологије“, наводи се у саопштењу.
Додају да је реклама била грешка и да се нису имали намеру да повреде било чија осећања.
„Искрено молимо за опроштај због нетактичности и гарантујемо да се овако нешто неће поновити“, закључили су у „Аудију“.
Прочитајте још: