Друштвене мреже и Тик Ток - колико кошта слобода говора на Интернету?

„Провера чињеница“ на статусима, селективно обележавање медија као пропагандних и избацивање садржаја медијских кућа из препорученог за кориснике - последње су у низу рестриктивних одлука друштвених мрежа према појединим медијима, међу којима је и Спутњик.
Sputnik

До пре десет година друштвене мреже су се користиле пре свега ради међусобног повезивања људи, данас готово да не постоји компанија или медиј који озбиљну пажњу не придаје објављивању садржаја на друштвеним мрежама. Однос између медија и друштвених мрежа чини се да никад није био комплекснији. Готово се свакодневно могу чути међусобне оптужбе у јавности на релацији између друштвених мрежа и медијских кућа.

Колико има равноправности на друштвеним мрежама и колико слободе се даје медијским кућама на друштвеним мрежама? Како су се друштвене мреже из идеје „најдемократскијих“ претвориле у строго рестриктивне? Каква је будућност друштвених мрежа и како ће се завршити актуелно дешавање са популарном апликацијом Тик Ток?

О теми односа између друштвених мрежа и медија, као и актуелне ситуације са апликацијом Тик Ток у емисији „Технограм“ говорио је Зоран Станојевић, уредник интернет портала РТС-а.

Друштвене мреже и Тик Ток - колико кошта слобода говора на Интернету?

 

 

Коментар