Марко Мудринић, оснивач портала „Нетокрација“, тако за Спутњик коментарише наводе да би Фејсбук могао да повеже платформе Месинџер, Инстаграм и Воцап у једну платформу за дописивање до краја године.
Нова платформа за дописивање
По њему, постоје две варијанте како би Фејсбук могао да спроведе свој пројекат: или ће нову платформу манифестовати путем потпуно нове апликације или ће она функционисати у оквиру постојећих (Фејсбук месинџер, Инстаграм, Воцап).
„И даље би се користиле те апликације, с тим што бисмо имали могућност да наше поруке дођу до људи који нужно немају ту апликацију, већ неку другу. То би практично значило да ја са Воцапа могу да пошаљем поруку некоме ко користи искључиво Инстаграм или Фејсбук месинџер“, објашњава Мудринић.
Као некоме ко користи све три платформе, нашем саговорнику обједињавање делује корисно, али:
„Треба имати на уму да имамо огроман број корисника који користе искључиво један од тих сервиса, па се поставља питање – како ће се нове функционалности њима приказивати у оквиру постојећих апликација.“
Могуће одбацивање промене
Мудринић указује на то да је Фејсбук већ годинама познат по томе да нове опције уводи у оквир постојећих платформи, али да корисници нису увек прихватали такве потезе, те да би то могло да се догоди и у овом случају.
„Фејсбук је доста познат и по томе што нове опције углавном наметне под присилом, па корисници немају могућност да се врате на оно како су ствари претходно изгледале, већ морају да се повинују и да користе нове функционалности“, напомиње Мудринић.
Пошто старије становништво претежно користи Фејсбук, Мудринић предочава да би тај пројекат могао да представља покушај истоимене компаније да поново повеже млађе кориснике са том платформом.
Подсетимо, корисници у САД приметили су да им је на Инстаграму понуђена надоградња система за дописивање, који у случају да је корисник прихвати, значајно мења изглед тако да постане готово исти као Фејсбук месинџер. Омогућено је коришћење емотикона, као и специфично одговарање на поруке које се користи на Воцапу.
Приче о стварању јединствене платформе за дописивање почеле су пре око шест година, када је Фејсбук купио Воцап, а њихова реализација наступила је тек ове године.
Прочитајте још: