Контроверзни руски филм у конкуренцији Фестивала европског филма

Контроверзно остварење „ДАУ – Наташа“ руског редитеља Иље Хржановског један је од филмова који ће бити приказани у Главном такмичарском програму Фестивала европског филма који се од 12. до 18. септембра одржава на Палићу и у Суботици.
Sputnik

Која ће се још интригантна европска остварења наћи у конкуренцији за главне фестивалске награде, Златни и Палићки торањ, на који су начин бирани филмови за фестивал с обзиром на свеукупну кризу која је погодила филмску индустрију услед пандемије вируса корона, због чега су организатори Палићког фестивала категорички против одржавања те манифестације у онлајн-форми? О овим и другим темама разговарали смо са селектором Главног такмичарског програма Ненадом Дукићем.

Како је новац успео да покори рокенрол и милионе младих који су веровали у један частан и неискварен свет и који су славили љубав, мир и слободу?

Контроверзни руски филм у конкуренцији Фестивала европског филма

Пре пола века на британском острву Вајт одржан је музички фестивал који је окупио легенде светске рокенрол, фолк и џез сцене. Више од пола милиона људи уживало је у незаборавним наступима познатих музичара, док је иза њихових леђа рокенрол почео да се предаје моћима потрошачке културе. Колико је коштала карта за испраћај једног прохујалог времена за Спутњик говори писац и рок критичар Петар Пеца Поповић.

Какве нас сензације очекују на овогодишњем Београдском фестивалу игре који се одржава од 11. септембра до 8. новембра? О 17. издању фестивала који ће окупити нека од највећих имена светске плесне сцене разговарали смо с његовом директорком Ајом Јунг.

Какав је однос преводиоца према писању, да ли вештина преношења мисли из једног језика у други помаже или отежава списатељски рад питали смо Драгињу Рамадански, преводитељку и списатељицу, овогодишњу добитницу награде „Стеван Сремац – Бал у Елемиру“ за сатирично-хумористичко дело „Смоквин петолисник“.

Емисију „Орбита културе“ можете слушати на таласима Студија Б, суботом од 10.00 до 12.00 часова.

 

 

Коментар