Потписан уговор са РЖД о реконструкцији Барске пруге

Уговор за израду пројектно-техничке документације за реконструкцију и модернизацију пруге Ваљево-Врбница-државна граница са ЦГ, познатија као Барска пруга, у дужини од 209,4 километара, потписан је данас у Влади Србије између Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и РЖД Интернешнл.
Sputnik

Потписивању уговора присуствовали су министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, заменик генералног директора Руских железница Сергеј Павлов и амбасадор Русије у Србији Александар Боцан-Харченко, а уговор су потписали в.д. генералног директора РЖД Интернешнл Сергеј Стољаров и в.д. директора Инфраструктура железница Србије Небојша Шурлан.

Михајловић је истакла да је Србија потписала уговор о модернизацији Барске пруге са најбољом светском компанијом, Руским железницама, и подсетила да наша земља са том компанијом већ неколико година сарађује и на другим важним и захтевним пројектима у области железнице у земљи.

Један од тих пројеката, наводи Михајловић, јесте модернизација пруге Београд-Будимпешта, која је, истиче, једна од најтежих деоница у овом делу Европе.

Изразила је наду да ће следеће године та компанија почети и изградњу модерног диспечерског центра који је Србији потребан, а да модернизација Барске пруге почне у првом кварталу 2022. године.

Истиче да је и модернизација Барске пруге захтеван посао и тешка деоница, јер обухвата 250 мостова и око 260 тунела.

Михајловић је навела да је са представницима Руских железница на данашњем састанку разговарала и о томе да четири студената који завршавају студије у Москви добију посао у нашој земљи у сектору железнице, као и да се осталим младима који желе тиме да се баве пружи шанса да студирају.

Указала је да Србија данас улаже у железницу подједнако као у путеве и ауто-путеве, како би Србија, истиче, и у унутрашњости и регионално пругом била повезана.

Коментар