Теслини аутомобили имају најнапреднији систем аутономне вожње, а истовремено то и један од најконтроверзнијих састава у аутомобилској индустрији данас.
Томе у прилог иде и најновији видео објављен на Твитеру, у коме Кинези тестирају тај систем на луткама које симулирају праве пешаке, пише Зимо.дневник.хр, преноси Б92.
Тест је био замишљен тако да се „Теслин“ Модел 3 креће на правцу при мањој брзини, а лутка постављена на клизни механизам у кључном тренутку „излеће“ пред аутомобил, који би, барем у теорији, требало да уочи и препозна опасност на путу и – заустави се.
Међутим, у тесту који је приказан на видеу „Тесла“ се не зауставља, а несрећни „пешак“ у налету остаје без ногу и још понеког дела тела. Аутомобил на крају зауставља сам возач.
У коментарима на видео, корисници Твитера се шале да је „Теслин“ ауто-пилот можда толико напредан да схвата да је у питању само лутка па нема потребе за заустављањем.
Међутим, то није једини видео те врсте који долази из Кине, и у другом тесту „Тесла“ је једнако ефикасно „покосио“ пешака.
Заправо, Кинези тврде да су „Теслина“ возила на тестирању аутоматског система кочења остварила најгоре резултате.
Тесла, чини се, има „мртав угао“ у свом систему јер је сад већ постала честа појава да њихова возила налећу на непокретне објекте (попут паркираних полицијских возила или преврнутих камиона, рецимо).
Из „Тесле+“ константно наглашавају да током вожње са укљученим ауто-пилотом возач мора да држи руке поред волана и да пази на пут.
„Тесла“ иначе за свој систем ауто-пилота наплаћује чак 8.000 долара.