Плафон као небо: Како изгледа шопинг у највећем тржном центру у региону

Након свечаног отварања, највећа регионална шопинг, гастрономска и забавна дестинација „Галерија Београд“ отворила је своја врата за посетиоце. Негодујући што неки локали нису отворени, Београђани су ипак импресионирани шароликошћу понуде и грандиозношћу грађевине. Плафон је као небо, слободан и пун ваздуха и светла.
Sputnik

Као део пројекта Београд на води, тржни центар „Галерија Београд“ свечано је отворена у присуству председника Србије Александра Вучића и председника компаније Игл Хилс, Мохамеда Алабара. Церемонији су присуствовали и председница Владе Србије Ана Брнабић, министар финансија Синиша Мали и заменик градоначелника Београда Горан Весић.

„Изградњом Београда на води успели смо да остваримо велики сан, нешто најлепше у Југоисточној Европи, и поред свих напада и критика“, поручио је председник Србије, и истакао да ће у новом шопинг центру када сви локали буду пуни, радити око 5.000 људи.

Вучић се осврнуо и на величину тржног центра, који се простире на 300.000 квадрата, уз коментар да он специјалним аутомобилом, који постоји у центру, није успео да обиђе ни 50 одсто.

Како изгледа шопинг у „Галерији Београд“

Иако је радно време продавница од 10 до 22 часа, многе су биле отворене и пре овог времена, а запослени марљиво завршавали и последње припреме пред улазак купаца.

Наташа Грујичић (51), запослена у једном супермаркету, привукла је нашу пажњу због специфичности њене одевне комбинације. На себи има градску ношњу града Београда, а на глави модеран црвени шешир и маску са шљокицама, коју је скинула само за потребе фотографисања. Каже нам да се за ову комбинацију одлучила због споја традиционалног и модерног, једнако као што је то и овај тржни центар.

Плафон као небо: Како изгледа шопинг у највећем тржном центру у региону
„Тржни центар је велелепан, здање је спој традиционалног и модерног и јако ми је драго што ћу бити део тима који ће радити на унапређењу. Уживаћу у овом тржном центру и пружићу све што се може нашим потрошачима“, са ентузијазмом нам говори Наташа.

Пи-ар Фешн компаније Леа Грубић указује нам да је ова фирма највећи закупац у Галерији и да се њихова продавница простире на 1.300 квадратних метара. Она нам са задовољством најављује отварање прве продавнице мејкап бренда Кико Милано у Србији које се очекује у децембру, а по њеном мишљењу, нови тржни центар разликује се у односу на оно што смо до сада могли да видимо у Србији:

„Све је импресивније, грандиозније, много је већи и пространији. Мислим да је овај тржни центар баш оно што Србија заслужује. Најимпресивнији је у региону и ми смо јако поносни што смо део њега“.

Плафон као небо: Како изгледа шопинг у највећем тржном центру у региону

Татјану Сакалову, Рускињу из Новокузњецка затичемо са децом како улази у радњу са играчкама. На несавршеном српском говори нам да су дошли да погледају како изгледа овај тржни центар, као и да посете биоскоп. Стидљиво одбија да их фотографишемо, али нам зато описује свој утисак у односу на оно што је до сада видела у Русији и Србији:

„Баш је велики. Плафон је као небо, слободан и пун ваздуха и светлости“.

Данијела која нам не одаје своје презиме, долази из Суботице. Не због Галерије, већ због пословних обавеза, али успела је да усклади и посао и задовољство.

Плафон као небо: Како изгледа шопинг у највећем тржном центру у региону

„Допадаће ми се још више када се све буде отворило. За сада је дојам да је велико, да је разнолико и шаролико. Свега има, али видим да је још пуно локала затворено“, признаје Данијела.

Тешко без аутомобила

Средњошколац који је желео да буде анониман каже нам да више неће долазити овде упркос томе што му се Галерија допада. Разлог томе је што је, како каже, прилаз неприступачан ако немате ауто. Он је из Земуна преседао у три аутобуса, а потом је од Газеле пешачио два километра.

„Много ми се свиђају широки ходници, што нема гужве, да може да се одржи велика дистанца међу људима. Има попуста пуно и стварно је много лепо“, указује он.

Роса Миревска загледана у плафон пристаје да нам да изјаву говорећи да јој је драго што овако нешто можемо да приуштимо и у Србији, па макар то било и по већим ценама, алудирајући на радњу Луј Витон која је закупљена на првом спрату Галерије.

Плафон као небо: Како изгледа шопинг у највећем тржном центру у региону

„Одушевљена сам, прво простором, огроман је. Друго, мислим да ће бити стварно фирме које Београд заслужује да има, а не да буду по неким малим радњицама. Стварно је велико одушевљење за мене“, истиче Миревска.

Ирена Богић носећи колица на рамену, а сина под руку замолила нас је да разговарамо док ходамо, пошто је Јован био добар и заслужио поклон, па су у журби да га пронађу у дечијој радњи.

Плафон као небо: Како изгледа шопинг у највећем тржном центру у региону

„За сада смо прошли врло мало. Видим да нису попуњени локали. Али, леп је тржни центар, мени ће значити јер ми је близу куће, за неке основне ствари које ми требају“, каже Богићева додајући да јој фале неке марке које воли.

Повраћај ПДВ одмах

Сенка Трајковић отворила је са супругом „Салон на води“ који ће пружати фризерске и козметичке услуге.

„Нико од фризера на овим просторима нема овакво искуство какво ми сада имамо прилику да доживимо, зато што пре свега не постоји тржни центар у Србији као што је Галерија, а самим тим не постоји ни фризерски салон као што је Салон на води у Србији. Тако да смо јако узбуђени, али пуни ентузијазма и са великим очекивањима“, каже Трајковићева.
Плафон као небо: Како изгледа шопинг у највећем тржном центру у региону

Уз то што ће сви посетиоци на једном месту моћи да пронађу најпознатије домаће и светске модне брендове, да уживају у десетинама кафића и ресторана са погледом на реку, Галерија Београд је за сада једино место у Србији на ком ће страни посетиоци моћи да добију повраћај ПДВ-а одмах након куповине, и то на три места у оквиру тржног центра.

Коментар