„Обавештени смо да је неколико наших клијената преко друштвене мреже Фејсбук добило поруку у којој се од њих захтева да доставе податке о својој платној картици и висини расположивих средстава на рачуну, а коју је наводно послала ’Банка интеза‘. Молимо вас да у циљу безбедности Ваших података не поступате према инструкцијама из поруке, као и да поруку одмах обришете. Банка је предузела све активности у циљу спречавања слања ових порука ка нашим клијентима“, написали су из банке на Твитеру, преноси Б92.
Напоменули су да „Банка интеза“ овај тип обавештења клијентима шаље путем званичне и-мејл комуникације са дигиталним потписом, чиме омогућава верификацију идентитета пошиљаоца и пре отварања имејла.
Низ сличних превара дешава се често, а један од њих недавно је задесио и „Рајзајфен банку“ у БиХ.