Клои Жао је тако постала тек друга редитељка за златном статуетом, а Френсис Макдорманд трећа глумица у историји са три Оскара.
Филм „Кво вадис, Аида?“ редитељке из БиХ Јасмиле Жбанић остао је без признања, а Оскар за најбољи страни филм припао је данском остварењу „Још једна тура“.
Ентони Хопкинс освојио је свој други Оскар за улогу у филму „Отац“ и то 30 година након што је награђен за улогу Ханибала Лектера у трилеру „Кад јагањци утихну“.
Најбољи споредни глумац је Данијел Калуја, награђен за улогу у остварењу „Јуда и црни Месија“, док је његова јужнокорејска колегиница Ју Јунг Јун добила Оскара за најбољу споредну женску улогу у филму „Минари“.
„Нетфликсов“ адут, биографска драма „Манк“ је од 10 номинација однео само два Оскара и то за најбољу сценографију и фотографију.
Први Оскар вечери отишао је у руке Емералд Фенел за најбољи оригинални сценарио за причу о „Жени која обећава“.
Златне статуете за најбољи адаптирани сценарио за филм „Отац“ додељене су Кристоферу Хемптону и Флоријану Зелеру, који су се укључили уживо из Париза.
Николас Бекер, Џејми Бакшт, Мишел Кутолен, Карлос Кортез и Филип Блад награђени су за најбољи звук у филму „Звук метала“, а најбоље кратко играно остварење је „Два удаљена странца“, за које су Оскаре однели Тревон Фри и Дезмонд Роу.
Оскар за најбоље специјалне ефекте отишао је у руке филмских „мађионичара“ Ендрјуа Џексона, Дејвида Лија, Ендрјуа Локлија и Скота Фишера за рад на филму „Тенет“.
Трент Резнор, Атикус Рос и Џон Батист подигли су Оскара за најбољу музику коју су компоновали за Пиксаров филм „Душа“ (који је однео и признање за најбољи анимирани филм), док су H.E.R, Дернст Емил и Тиара Томас награђени за најбољу нумеру „Fight For You“ из остварења „Јуда и црни Месија“.
Иако је овогодишња додела Оскара организована у време пандемије, црвени тепих није изостао, али на њему није било новинара као ни обожавалаца.