„Тесла“ је 27. маја поднео захтев америчком Заводу за патенте и жигове за употребу свог логотипа „Т“ и још две верзије стилизованог логотипа „Тесла“ у прехрамбеној индустрији, објавио је „Блумберг“.
Сва три захтева се односе на примену логотипа за „услуге ресторана, поп-ап ресторанске услуге (служење хране са тезге на точковима), самоуслужне ресторанске услуге и услуге хране за понети“.
„Блумберг“ подсећа да Маск већ годинама прича о отварању ресторана у јужној Калифорнији, те да је 2018. године твитовао да планира да покрене „драјв ин“ услугу продаје хране, као и ролер и рок ресторан на једној од нових локација „Теслине“ пунионице за електрична возила у Лос Анђелесу.
Овог априла је потврдио напредак у реализацији те идеје твитом: „Главна нова станица за пуњење стиже ускоро у Санта Монику! Надамо се да ћемо отворити и ресторан из 50-их и пустити 100 најбољих филмских клипова“.
Пре тога је са ентузијазмом најавио да ће тамо у понуди бити кокице заједно са „спољним екраном на којем ће се вртети 100 најбољих сцена у историји филма“.
Маск, дакле, намерава да на својим станицама за пуњење електричних аутомобила понуди „пропратне садржаје“ возачима да нешто презалогаје пре, у току, или након пуњења возила, и да прекрате време гледајући најбоље филмске кадрове из светске кинематографије.
Масков брат Кимбел је, иначе, власник компаније „Кичен Ресторан Група“, која управља ресторанима у многом америчким савезним државама, укључујући Колорадо, Илиноис и Тенеси, напомиње „Блумберг“.
Прочитајте још: