Истрага Европске комисије могла би да буде велика претња Гуглу, који је прошле године зарадио 147 милијарди долара прихода од онлајн огласа, више него било која друга компанија на свету.
Огласи путем Гуглових производа, укључујући претрагу, Јутјуб и џимејл, имали су највећи удео у приходу у профиту компаније. Око 16 одсто прихода дошло је од његовог дисплеј или пословања на мрежи, у којем друге медијске компаније користе Гуглову технологију за продају огласа на својим веб сајтовима и апликацијама.
Европска комисија је одбила да прокоментарише информације до којих је дошао Ројтерс, а из Гугла за сада нису одговорили на захтев за коментаром.
Комисија за заштиту конкуренције ЕУ је у последњој деценији изрекла новчане казне у укупном износу од 8,25 милијарди евра (9,8 милијарди долара) овом најпопуларнијем светском интернет претраживачу због блокирања ривала у онлајн трговини, због уградње искључиво његовог Андроид оперативног система у смартфоне и онлајн адвертајзинга, пренео је Танјуг.