Укратко – да препознате прељубника не морате му потајно копати по телефону, детективски проучавати друштвене мреже или „проваљивати“ шифру на рачунару. Довољно је погледати његову одећу.
Наиме, екипа из Мичигена утврдила је да су мушкарци који носе одећу с великим ознакама бренда, мајице с којих „вришти“ големи лого, склонији невери. Или, како кажу „више улажу у завођење, мање у потенцијално родитељство“ и више их занимају кратке везе с нагласком на сексу.
Други циљ ове студије коју је предводио еволуцијски психолог Даниел Кругер био је да утврди да ли мушкарци који носе нападнију одећу привлачнији женама или жене привлаче мушкарци који су богати и могу им осигурати стабилну финансијску будућност.
Студија се усредсредила на познати бренд „Ралф Лорен“ и њихове поло-мајице с маленим логом коња, те мајице на којима је тај знак знатно већи. Испитаници су бирали коју би одећу носили у одређеним ситуацијама попут забава и различитих друштвених окупљања.
На темељу резултата истраживачи су закључили да што је већи лого, то је већа вероватноћа да ће мушкарац бити прељубник.Такви мушкарци су мање заинтересовани за дуготрајне романтичне односе. Мање их привлаче жене које желе озбиљне везе на дуге стазе, наспрам мушкараца који носе мајице на којима је лого мален.
Жене које су учествовале у истраживању, према Кругеровим речима, нису биле изненађене резултатима. Ипак, истраживачи упозоравају да су потребне много веће студије да би се резултат њиховог рада дефинитивно потврдио, преноси „Јутарњи“.
Прочитајте још: