Четвороструки МВП и исто толико пута шампион најјаче кошаркашке лиге на свету, током своје каријере константно је био један од највредоноснијих спортиста у свим спортовима када је реч о маркетиншким услугама.
Иако употреба спортиста у рекламне сврхе одавно није ништа ново, начин на који је Леброн себе користио не само као глумац већ и као партнер, потпуно је другачији.
Џејмс није само типични спортиста који се појављује у рекламама обично поручујући потрошачима да купе одређени производ, он је у одређеном смислу постао део самог производа, а у многим случајевима он је тај који има користи од свега тога.
Још са 18 година док је играо у Сент Винсент-Сент Мери колеџу у Охају, постао је мејнстрим звезда света кошарке. Већ тада нашао се на насловници „Спортс Илустрејтид“ спортских новина, његове утакмице преносио је ЕСПН, и сваки аналитичар у земљи га је сматрао новим Мајклом Џорданом.
Затим су се највеће компаније које продају обућу. Адидас, Рибок, Најк, сви су желели Леброна да носи њихове патике на утакмицама, а иако Најк није био највећи понуђач Џејмс је одабрао овај бренд с обзиром да је одрастао сањајући да носи њихове патике.
Управо је Најк најпознатији бренд који Џејмс промовише годинама уназад, тренутно је дизајнирано 18 патика са његовим потписом, поред 14 верзија његових плеј-оф патика названих 'Војник' и прегршт других издања.
Али, то је далеко од јединог бренда са којим је сарађивао током играчке каријере, те док има традиционалне уговоре са компанијама попут АТ&T, Пепси и Калм, он такође поседује капитал у пет компанија.
Фенвеј Спортс Груп
Недавно је објављено да су Џејмс и његов пословни партнер Маверик Картер постали власници Бостон Ред Сокса (бејзбол тим из Бостона). То је омогућено захваљујући њиховом улагању и партнерству у Фенвеј Спортс Групи. Џејмс такође има удела у власништву фудбалског клуба Ливерпул, и сада ће бити у могућности да заједно са Картером учествује у главним одлукама које доносе франшизе.
СпрингХил Ентертејмент
СпрингХил Ентертејмент је још једна компанија коју поседује Џејмс, и представља његов улаз у филмску индустрију. Назив СпрингХил везује се за место становања у ком је провео део свог детињства.
Ова компанија је произвела филмове попут најновијег наставка култног остварења Спејс Џем у ком управо Џејмс игра главну улогу.
Анинтераптид
Када је новинарка Фокс њуза Лаура Ингрехем расправљала о политичким ставовима Џејмса, свој говор је завршила фразом „ћути и дриблај“. Тај моменат је помогао да се подстакне Лебронова способност да контролише сопствени медијски наратив тако што ће да створи медијску компанију. Анинтераптид је платформа на којој спортисти могу да причају сопствене приче. Почела је са кратким видеима на Твитеру или Инстаграму, а сада је еволуирала у подкасте и дугометражне филмове. Са слоганом „Више од спортисте“, омогућава атлетама да искажу ко су они заиста.
Блејз Пица
Џејмс је ушао у причу са пицом 2012. године када су он и његови партнери направили малу инвестицију у бренд Блејз Пица. Група инвеститора уложила је око милион долара у мали ланац пицерија који је убрзо експлодирао.
Сада се може видети како Џејмс с времена на време твитује о Блејз пици док његова инвестиција у компанију и даље расте. Постојао је чак и видео на ком Леброн ради у једној оваквој пицерији представљајући се као Рон док је иза шалтера услуживао купце.
Ледер
Ово је можда последње познато власништво легендарног кошаркаша, али Џејмс и његов тренер Мајк Манцијас створили су Ледер који представља спортско нутритивну компанију посвећену постизању високих перформанси, односно компанију која се бави продајом одобрених суплемената за дневну употребу. Занимљивост је да је у овом подухвату Џејмс партнер са легендарним бодибилдером Арнолдом Шварценегером.