Ево једног од оних дечачких снова који се остварио“, наводи се у реклами „Калпер пресижона“ за модификовани „глок 19“, пригодно назван „блок 19“.
Са друге стране Атлантског океана, компанија „Лего“ је одмах затражила прекид производње пиштоља.
„Наша организација се обратилу Легу, који је одмах преко суда послао захтев за моментални прекид производње“, рекла је Шенон Вотс, оснивач групе „Маме захтевају акцију“, која заговара строжу контролу оружја.
Из „Калпер пресижна“ наводе да су „блоком 19“ хтели да покажу да је „оружје за свакога“ и да „поседовање и одговорно коришћење оружја може да буде веома задовољавајућа активност“.
Разнобојни дизајн полуаутоматског пиштоља неодољиво подсећа на играчку склопљену од коцкица црвене, плаве и жуте боје популарне данске компаније.