Министар Томислав Момировић недавно је изјавио да је задовољан динамиком извођења радова и да се број радника на градилишту повећао на преко осам стотима, уз ангажованих више од две стотине јединица механизације.
Момировић је такође апеловао на извођаче радова да морају да санирају све локалне путеве у близини деонице који су оштећени тешком механизацијом којом се довози грађевински материјал за изградњу ауто-пута.
"Када завршимо део од Паковраћа до Прељине, растеретићемо значајно саобраћај у Чачку. По завршетку деонице, санираћемо и све локалне путеве", рекао је министар и замолио становнике тог краја за стрпљење, изразивши разумевање за њихове примедбе, али уз опаску да велики инфраструктурни пројекти морају имати приоритет, јер се управо у изградњу ауто-пута улаже готово пола милијарде евра, пренели су "Путеви Србије".
На петљи Прељина, Ауто-пут "Милош Велики“ спајаће се са будућим ауто-путем Е-761 и деоницом Појате–Прељина на Моравском коридору и на тај начин ће бити повезан са ауто-путем Е-75. На Ауто-путу „Милош Велики“ код Пожеге, раздвајаће се ауто-путеви према Црној Гори и према Котроману на граници са Босном и Херцеговином.
Надлежни су раније најавили да ће путовање између Београда и Ужица, после завршетка изградње ове деонице трајати око сат времена и 45 минута.
Извођач радова на овој деоници, која је наставак пројекта изградње ауто-пута Београд-Јужни Јадран укупне дужине 258 километара, је кинеска компанија "Чајна комјуникеншенс констракшн компани", а уговорена вредност радова је 450 милиона евра.