Како електрична возила постају све популарнија, потражња за кључним састојцима батерија, посебно кобалтом, је нарасла. То је подстакло произвођаче аутомобила и батерија да траже алтернативе постојећим главним технологијама – никл кобалт алуминијум (НЦА), никл кобалт манган (НЦМ) и литијум гвожђе фосфат (ЛФП) батеријама, пренео је Ројтерс.
Натријум-јонске батерије не садрже литијум, кобалт или никл. Нису откривени детаљи о цени нових батерија.
КАТЛ, водећи кинески произвођач акумулатора са тржишном вредношћу од скоро 200 милијарди долара, такође је представио батерију која интегрише натријум-јонске и литијум-јонске батерије.
Густина енергије нових натријум-јонских батерија и даље је нешто нижа од густине ЛФП батерија, рекао је Хуанг Кисен, заменик шефа истраживачког центра КАТЛ-а на онлајн брифингу. Али, додао је да се добро сналазе у хладним временским условима и сценаријима брзог пуњења.
КАТЛ, који се такмичи са јапанским Панасоником и јужнокорејским ЕЛ-џијем, има преко 5.000 истраживача, рекао је његов председник Зенг Јукун на брифингу.
Такође развијају се и друге технологије које интегришу ћелије батерија директно у оквир електричног возила како би се повећао домет вожње.
КАТЛ снабдева водеће произвођаче електричних аутомобила, као што су Тесла, Волксваген и Геели.