Шта све не пролази технички преглед

Осим гужве у саобраћају, возачима муке задаје и технички преглед. Нови правилник унео је недоумице, грађани се жале на контролоре јер их враћају због разних ситница.
Sputnik
Заменик начелника Управе саобраћајне полиције Бобан Милинковић каже да грађани нису схватили да неисправност светлосних и светлосно-сигурносних уређаја јесте основ да се возило оцени као технички неисправно.
Врућине, чекање у колонама и гужве на путевима, велики су ризик за безбедност у саобраћају.
Заменик начелника Управе саобраћајне полиције Бобан Милинковић каже за РТС да је изузетно појачан интензитет саобраћаја, нарочито на ауто-путевима, дужа задржавања на граничним прелазима, како на уласку, тако и на изласку из Србије, практично долази до сусрета два таласа, једни долазе, други одлазе на одмор.
Милинковић апелује на возаче да на време крену на пут, да буду стрпљиви и поштују ограничења брзине.
Осим гужве у саобраћају, возачима муке задаје и технички преглед. Нови правилник унео је недоумице, грађани се жале на контролоре јер их враћају због разних ситница.
Милинковић каже да је мали број недостатака због којих возило неће бити окарактерисано као неисправно.
"То се појавило претходних дана и последица је незнања и неискуства одређених контролора. Дакле, није проблем ако не постоје капице на вентилима, или огреботине и мања оштећења каросерије, није проблем ако нема течности за прање ветробрана", каже Милинковић.
МУП је послао инструкцију техничким прегледима да се то не узима убудуће као разлог због кога би се возило окарактерисало као технички неисправно.
"Оно што грађани нису схватили да неисправност светлосних и светлосно-сигурносних уређаја јесте основ да се возило оцени као технички неисправно, ако не ради стоп-светло, фар, показивачи правца, пре него што одете на технички преглед замените то, поправите то да не бисте трошили време, јер возачи оду на технички, па се врате, и онда морају да поново дођу када отклоне то и прави се гужва", истакао је Милинковић.
Возачи, припремите возило пре него што одете на технички, подвукао је Милинковић.

Грађани који сматрају да су оштећени могу да се обрате МУП-у

Дешава се да контролор напише да је возило технички неисправно, а касније се испостави супротно. Милинковић каже да то долази због одређеног мањег броја контролора на мањем броју линија, који немају довољно знања, већина контролора ради свој посао како треба и већина грађана нема проблем на техничком прегледу.
Према његовим речима, ако контролор исправно возило оцени као неисправно и то доспе у медије, грађани који сматрају да их је контролор оштетио могу да се обрате МУП-у, Управи саобраћајне полиције и добиће одговор да ли је возило стварно неисправно или није.
Скочила је и цена техничких прегледа. Како каже Милинковић, цену треба да одреди тржиште, тамо где контролори немају довољно увежбаности и искуства, технички преглед траје дуже, могу да прегледају мање возила па је то можда један од разлога.
"Убеђен сам да ће у наредних месец или два све да дође на нормалу јер ће се контролори увежбати па ће технички преглед трајати као и пре почетка примене овог правилника", закључио је Милинковић.
Коментар